Digitální úřední deska

Digitální úřední deska

Pro obce a státní správu
Efektivní řešení pro automatické zobrazování úředních dokumentů a aktualit zveřejněných úřady obcí a státní správy.

Popis

  • Digitální úřední deska je softwarové řešení spořící místo, náklady na tisk dokumentů a zejména čas spojený s jejich vyvěšováním. Díky Digitální úřední desce jsou automaticky aktualizované dokumenty k dispozici nepřetržitě a bez obavy ze znehodnocení respektive zásahu neoprávněnou osobou. Digitální úřední deska funguje na jakémkoliv dotykovém LCD displeji nebo vnitřním/venkovním infokiosku.

    solved-hlucin

    Výhody implementace Digitální úřední desky

    • úspora prostoru
    • minimalizace času spojeného s povinným zveřejňováním informací
    • snadná dostupnost dokumentů i pro postižené občany
    • nepřetržitý přístup a čitelnost i v nočních hodinách
    • aktualizace vyvěšovaných dokumentů bez zásahu pracovníků úřadu
    • široká škála zobrazovaných dokumentů
    • ovládání přizpůsobené zvyklostem různých věkových skupin
    • jednoduché vyhledávání dokumentů
    • atraktivní vstupní obrazovka
    • propojení se spisovými službami Gordic (Ginis), ICZ, Galileo Corporation, Geovap a Triada nebo webovými stránkami instituce
    • zabezpečení proti neoprávněné manipulaci s dokumenty

Funkce

Mezi hlavní funkce digitální úřední desky patří nepřetržité zobrazovaní
aktuálních úředních dokumentů příslušné instituce. Stačí jen připojení k internetu.




  • Vstupní obrazovka

    Na vstupní obrazovce se nabízí možnost vstoupit do samotné aplikace digitální úřední desky,
    tak také často na webové stránky města. Ovládací lišta v horní části obrazovky slouží k běžnému pohybu v
    aplikaci a dokumentech. Zahrnuje možnost zvětšovat a zmenšovat obrazovku nebo zobrazené dokumenty.




  • Menu úřední desky

    Po vstupu do aplikace digitální úřední desky se zobrazí její jednotlivé kategorie, tak jak
    jsou definovány samotným úřadem anebo obsahem spisové služby.




  • Vyhledávání dokumentů

    Po kliknutí do vyhledávacího pole se na obrazovce zobrazí digitální klávesnice pro zadání
    hledaného výrazu nebo textu. který vede na dotčené dokumenty.




  • Výpis dokumentů

    Ať již vyhledáním nebo postupem přes kategorie úřední desky se zobrazí výpis adekvátních
    dokumentů nesoucí patřičné atributy pro zveřejňování na úřední desce.




  • Zobrazení dokumentu a Handicap mód

    Při otevření dokumentu se v jeho horní části zobrazí informace o dokumentu. Pod těmito údaji
    se zobrazí obsah dokumentu, ve kterém je možné se pohybovat pohybem prstu nebo pomocí šipek na ovládacím
    panelu. Pro handicapované občany je možné si pomocí handicap tlačítka dokument „snížit“ pro jeho lepší
    čitelnost. 




  • Formáty dokumentů

    Digitální úřední deska podporuje ukládání a zobrazování řady formátů (JPG, PNG, HTML, DOC,
    TXT, DOCX, XLS, XLSX, PPS, PPT, PPTX atd.). Rovněž je schopna zobrazovat webové stránky.




  • Spořič obrazovky

    Digitální úřední desku lze pro dobu kdy není aktivně používána žádným uživatelem vybavit
    tzv. spořičem obrazovky, který může přehrávat širokou škálu informačních sdělení pro občany. Obsah spořiče si
    úřady tvoří a řídí sami. Spořič rovněž šetří technické vlastnosti LCD obrazovky. 

Reference

  • ref-globus-1_350x220

    Digitální úřední deska a vnitřní informační kiosek pro Ústavní soud.

  • praha22-orig

    Digitální úřední deska a venkovní informační kiosek pro městskou část Praha 22.

Zobrazit všechny reference

    Napište nám - vymyslíme to společně!

    Nahoru