Zákazníci TESCOMA si pouští videa k produktům přímo na prodejně

Obchodní sítí největšího českého prodejce kuchyňských potřeb TESCOMA projdou denně tisíce zákazníků. Ti se zde už od roku 2010 pravidelně setkávají s Digital Signage řešením od Ki-Wi Digital. TESCOMA využívá digitální obrazovky nejen pro prezentaci reklamních a produktových spotů, ale také pro představení výhod jednotlivých výrobků neotřelou formou. Díky napojení obrazovky na čtečku čárových kódů stačí naskenovat kód kuchyňského nářadí, které právě držíte v ruce, a samo se spustí video s podrobnými informacemi o tomto produktu. Proč se TESCOMA rozhodla zavést řešení právě od Ki-Wi a co jí přináší?

O krok před konkurencí

Pomocí obrazovek napojených na čtečky čárových kódů TESCOMA ukazuje nakupujícím, jak daný produkt funguje a jak ho mohou využít i ve své kuchyni. Novou zbraň tak do rukou dostal i prodejní personál, který může mnohem snáze a přesvědčivěji prezentovat výhody konkrétního kuchyňského náčiní zákazníkovi.

Šlo nám o zavedení moderního způsobu podpory prodeje. Do té doby jsme nic takového nepoužívali. Chtěli jsme prezentaci na našich prodejnách povznést na novou úroveň, pomocí které bychom se odlišili od konkurence,” vysvětluje Michal Robek, IT ředitel TESCOMA.

Řešení na míru

Požadavky TESCOMA na nové Digital Signage řešení byly jasné: Hledali jsme spolehlivý nástroj, kterým bychom mohli ovládat obrazovky na všech prodejnách. Vzdáleně a z jednoho místa,” popisuje Michal Robek.

Do užšího výběru se dostaly dva systémy. Ki-Wi jsme si vybrali, protože ho bylo možné přizpůsobit na míru našim požadavkům. Konkurenční řešení bylo v podstatě krabicové a nedalo se měnit,” dodává důvody Michal Robek.

Za 2 měsíce hotovo

Implementace, na které se na straně TESCOMA podílelo především IT oddělení, byla rychlá a proběhla bez větších komplikací. Necelé dva měsíce po oslovení Ki-Wi jsme už instalovali první obrazovky na prodejnu,” upřesňuje Robek, jehož tým se o bezproblémový chod systému stará dodnes.

Funkce systému Ki-Wi ale plně využívá a oceňuje především oddělení marketingu, které pro obrazovky připravuje a řídí digitální obsah.

Správná volba

Podle Jana Podhorného, marketingového ředitele TESCOMA, si zákazníci kombinaci obrazovek a čteček čárových kódů chválí. „Navíc jsme díky nim zaznamenali úsporu nákladů na vzdělávání jak prodejních asistentů, tak i nakupujících,” doplňuje.

„Řešení od Ki-Wi bych doporučil i dalším firmám. Je stabilní a otevřené novým nápadům a trendům. Líbí se mi, že se Ki-Wi neustále vyvíjí a systém tak “nestárne”. Naše investice je díky tomu živá a kdybychom potřebovali přidat nové funkčnosti, tato platforma nám to umožní,” uzavírá Michal Robek.

Řešení pro TESCOMA využívá tyto Ki-Wi produkty: Ki-Wi Player, Ki-Wi Server

Nahoru