Účinné technologie v interní komunikaci FOXCONN

018-1-720x218

Jednou z hlavních výzev současného HR, která je propírána snad na všech odborných konferencích a fórech, je interní komunikace s využitím moderních technologií. A rozhodně se nemá na mysli email.

Současné technologie jsou jednou z cest jak dostat potřebnou informaci k pracovníkům tak, aby si ji skutečně přečetli. A to nejen z povinnosti.

Tento problém řešila i výrobní společnost Foxconn CZ, jedna z deseti největších firem v ČR a člen skupiny, která je jedním z největších světových zaměstnavatelů.

Foxconn CZ musí komunikovat se svým národnostně bohatým mixem pracovníků. Ten klade obzvlášť vysoké nároky na sdílení a srozumitelnost informací. A to nejen podnikových, ale i informací, které jsou pro zaměstnance důležité i pro mimopracovní život a pomáhají jim v celkové integraci s novým prostředím.

Foxconn CZ se rozhodl pro implementaci systému Ki-Wi využívajícího LCD obrazovky. Tento systém umí zobrazit na jedné obrazovce vedle sebe současně sdělení HR oddělení či managementu, údajů o podnikových výkonech i časy dopravního spojení do podniku, jídelní lístek, předpověď počasí a například i světové zprávy. Obrazovky mají navíc v různých divizích odlišné informace a jsou obsahově orientovány na přítomné zaměstnance. Zaměření obsahu je dnes pro pracovníky natolik zajímavé, že obrazovky sami vyhledávají.

Aktualizace obsahu všech LCD displejů probíhá online z počítače zodpovědného pracovníka, který má k dispozici i vzdálený monitoring stavu displejů. Systém je připraven i na správu obsahu na tabletech a interaktivních kioscích využitelných mimo jiné pro rezervaci zasedacích místností či k přístupu do podnikových systémů, například docházkových nebo knihoven s výrobní dokumentací.

Zařazením digitálních obrazovek do prostředků podnikové komunikace se výrazně zvýšily reakce pracovníků na interní výzvy a upozornění. Zaměstnanci zároveň oceňují informační vstřícnost.
Systém využívá vedle oddělení HR i marketing, který zajímavým grafickým zobrazením podnikových úspěchů zvyšuje image podniku u jeho návštěvníků a obchodních partnerů.

Zpět na výpis novinek

Nahoru