Ki-Wi oceněno na POPAI AWARDS 2015

POPAI CENTRAL EUROPE je středoevropskou pobočkou světové asociace POPAI, reprezentuje obor marketingu v místech prodeje (marketing at-retail) a pracuje pro profesionály, kterých se tento obor dotýká. Každoročně už více než 14 let pořádá soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech) v různých kategoriích, které se každým rokem účastní čím dál tím více společností s rozličných oborů s cílem představit své originální řešení a zviditelnit se mezi konkurencí a partnery.

V rámci letošního ročníku, které proběhlo ke konci Listopadu bylo na POPAI Day vystavených více než 80 exponátů od různých firem působících v oblastí potravin, digitálních technologii, ekologie a příroda, drogérie a kosmetika, hračky a mnoho dalších.

V rámci Kategorie R – POPAI AWARDS DIGITAL, zaměřené na digitální technologie zvítězilo řešení od společností RETAIL OF THE FUTURE, s.r.o. a INTUITION MEDIA, s.r.o. s jedinečným řešením interaktivní lednice se zabudovaným screen ovládáním mini PC s možností vzdálené správy. Tohle řešení může být velmi efektivní jako nástroj marketingové komunikace pro prezentaci značky podporující přímí prodej produktů v kategorií alkoholických a nealkoholických nápojů.

Na druhém místě s neméně originálním řešením se umístila společnost KI-WI DIGITAL s.r.o., která představila řešení pro elektroprodejny s úspěšnou realizací pro síť EURONICS, více informací včetně video prezentace naleznete zde. Tohle unikátní řešení usnadnilo už mnoho zákazníkům výběr té správné televize, díky možnosti srovnávat TV obrazovky podle zadaných kritérii klientem např. uhlopříčky, ceny, výrobců, kvality zobrazení atd. Ki-Wi dodává a vytváří ovládací SW a HW zajišťující přehrávání obsahu a komunikaci s centrálně řídící aplikací, které marketér může pohodlně spravovat, aktualizovat a řídit ze své kanceláře.  

Zpět na výpis novinek

Nahoru