Měníme servisní podmínky

Vážení klienti, od 1. 3. 2020 měníme podmínky a ceny servisu, jelikož rozšiřujeme nabídku služeb a posouváme je na vyšší úroveň. Naše služby budou pro smluvní klienty levnější, rychlejší
a komplexnější. 
Nenechejte věci náhodě a uzavřete si servisní smlouvu se zárukami. Když to zvládnete do konce února, ušetříte za servis až 44 % oproti novým sazbám! 

Smlouva se skládá ze 4 služeb:

  1. Běžný servis – servis hardwaru i softwaru v nově definovaných úrovních ECO, PROFI a VIP, které nabízíme pouze v kombinaci se službou Maintenance.
  2. Maintenance – pravidelné automatické aktualizace softwaru pro větší bezpečnost
    a výkonnost.
  3. Profylaxe – pravidelné vyčištění vnitřních částí hardwaru, preventivní kontrola a funkční zkouška.
  4. Vzdálená správa – pro správu i monitoring zařízení a jeho zobrazovaného obsahu.
Základem je podle nás kombinace Běžného servisu ve volitelném parametru (ECO, PROFI, VIP)
a
Maintenance, protože:
  • ušetříte na servisních zásazích po celý rok
  • postaráme se Vám o opravu hardwaru i softwaru s garancí termínu
  • aktualizace a nové funkce už nemusíte dokupovat samostatně
  • instalace aktualizací máte bez starostí

Proč byste si měli smlouvu uzavřít? 

Zákazníci s uzavřenou servisní smlouvou mají levnější ceny servisu, jejich požadavky vyřizujeme přednostně a celý servisní zásah je rychlejší díky aktuálnosti softwaru a pravidelnému servisu. Klienti bez uzavřené servisní smlouvy budou mít vyšší ceny servisu a vystavují se riziku prodloužení servisního zásahu až jeho odmítnutí. Rozhodněte se pro jednodušší život s čistou hlavou díky nové servisní smlouvě.

Pokud byste měli jakékoliv další otázky nebo chtěli poradit s výběrem parametrů smlouvy, neváhejte se na nás obrátit.

(+420) 735 755 530

[email protected]

Zpět na výpis novinek

Nahoru