Interaktivní kiosky jako jeden z nástrojů posílení věrnosti zákazníků

021-1-orig

Péči o stávající zákazníky se věnuje téměř každá moderní obchodní společnost. Dnes jsou její nedílnou součástí i věrnostní programy pro stálé zákazníky.

Většina provozovatelů svůj věrnostní program zpřístupňuje na internetových stránkách a na pokladnách. Výjimkou nebyla ani společnost Globus se sítí 15 hypermarketů. Globus však chtěl svým zákazníkům umožnit pohodlnější přístup do programu, a docílit tak i jeho masivnějšího využití.

Globus se jako první hypermarketový řetězec v ČR rozhodl zpřístupnit svůj Bonus Program zákazníkům přímo na prodejně a dát jim možnost vytisknout si slevové vouchery, které nakupující mohou ihned uplatnit.

Nejvhodnějším řešením tohoto záměru bylo zvolit interaktivní kiosky s neustálým přístupem do věrnostního programu v každém z hypermarketů v ČR.

Jádrem kiosků je systémem Ki-Wi Kiosk, který zařízení propojuje s vlastní aplikací a zároveň vzdáleně monitoruje provoz kiosků, čteček čárových kódů a tiskáren. Integraci aplikace věrnostního programu Globus Bonus, který vytvořila marketingová agentura Wunderman, zastřešil softwarový integrátor Unicorn.

Kiosky oceňují nejen samotní zákazníci. IT oddělení Globusu vítá komplexní přehled o stavu zařízení a automaticky generovaná upozornění v případě nutnosti technické asistence. Marketing využívá možnost jednoduché vzdálené správy propagačních sdělení, které se na kioscích zobrazují v době, kdy nejsou aktivně využívány.

Díky interaktivním kioskům s věrnostní aplikací jsou zákazníci Globusu odměněni za svou loajalitu a časté nákupy přímo v prodejně a Globus tím jasně demonstroval, že si věrnosti svých zákazníků váží.

Zpět na výpis novinek

Nahoru