Měníme servisní podmínky
Vážení klienti, od 1. 3. 2020 měníme podmínky a ceny servisu, jelikož rozšiřujeme nabídku služeb a posouváme je na vyšší úroveň. Naše služby budou pro smluvní klienty levnější, rychlejší
a komplexnější. Nenechejte věci náhodě a uzavřete si servisní smlouvu se zárukami. Když to zvládnete do konce února, ušetříte za servis až 44 % oproti novým sazbám!
Smlouva se skládá ze 4 služeb:
- Běžný servis – servis hardwaru i softwaru v nově definovaných úrovních ECO, PROFI a VIP, které nabízíme pouze v kombinaci se službou Maintenance.
- Maintenance – pravidelné automatické aktualizace softwaru pro větší bezpečnost
a výkonnost. - Profylaxe – pravidelné vyčištění vnitřních částí hardwaru, preventivní kontrola a funkční zkouška.
- Vzdálená správa – pro správu i monitoring zařízení a jeho zobrazovaného obsahu.
a Maintenance, protože:
- ušetříte na servisních zásazích po celý rok
- postaráme se Vám o opravu hardwaru i softwaru s garancí termínu
- aktualizace a nové funkce už nemusíte dokupovat samostatně
- instalace aktualizací máte bez starostí
Proč byste si měli smlouvu uzavřít?
Zákazníci s uzavřenou servisní smlouvou mají levnější ceny servisu, jejich požadavky vyřizujeme přednostně a celý servisní zásah je rychlejší díky aktuálnosti softwaru a pravidelnému servisu. Klienti bez uzavřené servisní smlouvy budou mít vyšší ceny servisu a vystavují se riziku prodloužení servisního zásahu až jeho odmítnutí. Rozhodněte se pro jednodušší život s čistou hlavou díky nové servisní smlouvě.
Pokud byste měli jakékoliv další otázky nebo chtěli poradit s výběrem parametrů smlouvy, neváhejte se na nás obrátit.
(+420) 735 755 530